جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۱/۰۲

سگ های بلاصاحب زن سردشتی را راهی بیمارستان کردند

 سگ های بلاصاحب زن سردشتی را راهی بیمارستان کردند
مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: در پی حمله گله‌ای چند سگ در یکی از روستاهای مرزی این شهرستان، یک زن ۲۴ ساله دچار جراحات شدید شد و بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.