رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص کرایه تاکسی در تهران پس از گرانی بنزین، گفت: هیچ ضرورتی بر افزایش نرخ تاکسی نیست. رانندگان تاکسی با نرخ معمولی بنزین را دریافت میکنند و اگر قرار باشد نرخ دوباره افزایش یابد، درست نیست. قطعا و یقینا شورا باید نرخ در نظر بگیرد.