جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۱/۲۶

مسمومیت ۲۴ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی

 مسمومیت ۲۴ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۴ نفر از شهروندان استان در پی مصرف قارچ‌های سمی دچار مسمومیت شده‌اند.