جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۰۳

در بسیاری از مطب‌ها از مردم دلار و سکه می‌گیرند

 در بسیاری از مطب‌ها از مردم دلار و سکه می‌گیرند
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس،گفت: زخم پنهان و بزرگ‌ترین ناهنجاری در حوزه سلامت و درمان کشور، زیرمیزی‌های سنگین و بی ضابطه‌ای است که توسط برخی از پزشکان گرفته می‌شود و هیچ نظارتی هم بر این معضل افتاده بر جان بیماران صورت نمی‌گیرد.