پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۰۸

افزایش مهاجرت از خوزستان، ناشی از بی‌تدبیری مدیران است/بروکراسی ناسالم اداری همچنان ادامه دارد

 افزایش مهاجرت از خوزستان، ناشی از بی‌تدبیری مدیران است/بروکراسی ناسالم اداری همچنان ادامه دارد
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس با انتقاد از عملکرد دولت‌های پس از جنگ در قبال خوزستان گفت: این استان به دلیل بی‌تدبیری‌ها از نخستین استان جاذب نیروی کار کشور، به نخستین استان دافع جمعیت بدل شده و بروکراسی اداری ناسالم همچنان مانع سرمایه‌گذاری است.