مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با اعلام خدمترسانی میادین میوه و تره بار همانند گذشته گفت: شهروندان تهرانی بدون هیچ دغدغهای میتوانند با مراجعه به تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار تمامی مایحتاج سفره افطار خود را تهیه کنند.