غیرحضوری شدن فعالیتهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا پایان هفته
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد در پی ناترازی انرژی و بنا بر اعلام وزارت بهداشت، کلیه فعالیتهای آموزشی دانشجویان این دانشگاه تا پایان هفته پیش رو بهصورت مجازی برگزار میشود.