بهرهبرداری از نخستین خانه ووشو استان مرکزی در شهرستان اراک
رئیس هئیت ووشو نیروهای مسلح کشور به بهرهبرداری از نخستین خانه ووشو استان مرکزی در شهرستان اراک اشاره کرده و گفت: این اقدام در راستای ارتقای توان جسمانی ورزشکاران و پرسنل نیروهای مسلح صورت گرفته است.