پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۲۶

افزایش حقوق‌ها باید بر مبنای نظام جبران خدمات باشد

 افزایش حقوق‌ها باید بر مبنای نظام جبران خدمات باشد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه در قانون نیامده است که افزایش حقوق و دستمزد باید یک بار در طول سال انجام شود، گفت: افزایش حقوق کارکنان بیش از یکبار در سال باید بر مبنای یک نظام مشخص برای جبران خدمات و تعیین حقوق و دستمزد صورت گیرد که در آن جایگاه دولت، مجلس و بخش خصوصی به عنوان متولی تولید لحاظ شود.