سرپرست ادارهکل بنادر و دریانوردی کیش از فعالسازی شیفت شب و امکان ارائه خدمات تخلیه و بارگیری بهصورت ۲۴ ساعته در بندر تجاری کیش خبر داد و گفت: این اقدام با هدف پاسخگویی به افزایش تقاضا در آستانه نوروز، تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان کیش و همچنین پشتیبانی مؤثر از شناورهای نفتی و صنعت نفت انجام شده است.