پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۲۵

افزایش مسمومیت با منوکسیدکربن در کرمانشاه

 افزایش مسمومیت با منوکسیدکربن در کرمانشاه
رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درباره افزایش موارد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کرمانشاه هشدار داد و گفت: در نیمه دوم امسال ۳۹ مورد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در اورژانس کرمانشاه ثبت شده است.