یک فعال صنفی کارگران ساختمانی گفت: سالهاست از محل فعالیتهای ساختمانی و سهمهای قانونی، منابعی برای پوشش بیمهای کارگران ساختمانی دریافت شده است. اگر امروز مسئولان از کمبود منابع سخن میگویند، باید به صورت شفاف توضیح دهند این منابع در طول سالهای گذشته چگونه هزینه شده و چرا هنوز بخش بزرگی از کارگران ساختمانی از حقوق قانونی خود محروم هستند.