یک عضو کمیسیون بهداشت گفت: در هیچ جای دنیا و در هیچ مکتب انسانی، پزشکی به دلیل انجام وظیفه انسانی خود مورد بازخواست قرار نمیگیرد. بنابراین بازداشت پزشک یا کادر درمان به دلیل انجام وظیفه حرفهای، اساساً قابل تصور نیست. تاکنون هم ما هیچ خبر موثق و مستندی در این خصوص، بهویژه درباره پزشکان، دریافت نکردهایم.