رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به وقوع 2 حادثه گازگرفتگی در این استان اشاره کرده و گفت: نشت گاز مونوکسیدکربن در ظرف روز جاری 9 نفر را در استان اردبیل دچار مسمومیت کرده و در نهایت راهی بیمارستان کرد.