ادامه سرگردانی کارگران اخراجی «فولاد پارس سیستان»/ مقرری بیکاری هم به ما تعلق نمیگیرد!
جمعی از کارگران کارخانه فولاد پارس سیستان اعلام کردند «از ابتدای سال جاری در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند و بیکاری آنها، مشکلات جدی مالی برای خانوادههایشان ایجاد کرده است».