واژگونی مینیبوس در مسیر معدن درآلوئیه بردسیر کرمان؛ پنج نفر مصدوم شدند
پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی یک دستگاه مینیبوس در محور مواصلاتی «گلزار به شیرینک» شهرستان بردسیر خبر داد؛ این سانحه که صبح امروز (سهشنبه نهم دیماه) رخ داد، پنج نفر مصدوم داشت که چهار نفر از آنان به بیمارستان منتقل شدند.