جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۲/۱۶

موج انفجار به دو بیمارستان در اهواز و اندیمشک خساراتی وارد کرد

 موج انفجار به دو بیمارستان در اهواز و اندیمشک خساراتی وارد کرد
شب گذشته و در ادامه حملات ددمنشانه رژیم صهیونی ـ آمریکایی به خاک ایران، ۲ مرکز درمانی استان خوزستان از جمله بیمارستان رازی اهواز و بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک بر اثر موج انفجار پرتابه‌ها دچار خسارتی شدند.