رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد از ارائه مجموعهای از پیشنهادهای راهبردی این شهر در کمیسیون گردشگری مجمع شهرداران آسیایی خبر داد و گفت: ایجاد شبکه شهرهای تاریخی گردشگرپذیر، راهاندازی رصدخانه گردشگری شهری آسیا و تدوین منشور گردشگری پایدار، گامهایی در راستای تقویت دیپلماسی شهری و توسعه همکاریهای گردشگری میان شهرهای تاریخی آسیاست.