سرتیپ محمد اکرمینیا اعلام کرد: در پی عملیاتهای دقیق و هدفمند یگانهای پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران و موشکی سپاه پاسداران، بخش عمدهای از توان راداری دشمن منهدم شده و در همین راستا، نیروهای ارتش در عملیاتهای اخیر توانستهاند آسان تر از گذشته اهداف را با دقت بالاتری مورد اصابت قرار دهند.