پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۳/۰۹

۳۳ نفر بر اثر مسمومیت غذایی در چترود کرمان راهی بیمارستان شدند

 ۳۳ نفر بر اثر مسمومیت غذایی در چترود کرمان راهی بیمارستان شدند
اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: ۳۳ نفر در چترود کرمان که در یک میمهانی خانوادگی دچار مسمومیت شده بودند، راهی بیمارستان شدند.