عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه توسعه تجارت خارجی در شرایط پساجنگ نیازمند تقویت تولید داخلی، حمایت از سرمایهگذاری و رفع موانع صادراتی است، گفت: اگر دستگاههای اجرایی، نظام بانکی و نهادهای حاکمیتی در کنار تولیدکنندگان قرار گیرند و از ظرفیت استانهای مرزی برای صادرات استفاده شود، علاوه بر حل بخشی از مشکلات معیشتی و اشتغال، درآمدهای ارزی کشور نیز افزایش خواهد یافت.