مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین گفت: متاسفانه به علت شرایط بحرانی دشت قزوین هر ساله شاهد افت ۸ تا ۱۲ درصدی چاههای آب شرب هستیم و به این دلیل تا تکمیل طرحهای بزرگ آبرسانی از سد طالقان و بالاخانرود ناچار به حفر چاه برای جلوگیری از تنش کم آبی مردم شریف هستیم.