رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، معتقد است ؛هرگونه توافق میان ایران و آمریکا میتواند زمینهساز بهبود شرایط اقتصادی کشور باشد، اما بهرهبرداری از این فرصت نیازمند مدیریت هوشمندانه، اصلاح ساختارهای اقتصادی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای بخش خصوصی است.