سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از بازی امروز ابتدا با عصبانیت به خبرنگاری گفت: «زود باشید! زود باشید دیگه!» اما سپس در کمال آرامش اعتراف کرد که به دلیل کسب رتبههای بیارزش سوم کوپا آمریکا و چهارم مقدماتی و عدم کسب نتیجه مطلوب، هیچ میراثی برای فوتبال اروگوئه به جا نگذاشته و واقعاً ناراحت است.