رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 200 تن سیبزمینی از انبارهای استان برای تنظیم بازار و شکستن قیمت به بازار تزریق خواهد شد و به زودی با قیمت کیلویی 40 هزار تومان بین شهروندان توزیع میشود. سیبزمینیهای تأمین شده به قیمت مناسب از طریق میادین شهر اراک بین مردم توزیع میشود.