وزیر کشور گفت: زمانی که در راهنمایی و رانندگی خدمت میکردم، آمارهای مختلفی از رانندگی خانمها و آقایان تهیه کردیم. در همه نمونههای آماری ـ چه تعداد راننده، چه تعداد تصادف و چه دارندگان خودرو ـ میزان تصادفات و تخلفات بانوان به مراتب کمتر از آقایان بود.