جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۰۸

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های مخابراتی در بندرعباس

 دستگیری سارقان سیم و کابل‌های مخابراتی در بندرعباس
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: 2 نفر از سارقان سیم و کابل مخابراتی در این شهرستان شناسایی و بازداشت شدند. این افراد به وارد کردن 20 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی استان اعتراف کرده‌اند. این سرقت‌ها افزون بر 20 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی وارد کرده است.