رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتقاد از رویکردهای سنتی در جذب گردشگر سلامت، از تدوین استراتژی جدید این کمیسیون برای عبور از مدلهای صرفاً درمانی به سمت سرمایهگذاریهای مشترک و اعزام تیمهای تخصصی به کشورهای همسایه خبر داد.