رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران اعلام کرد: با توجه به حملات متجاوزانه امریکایی_ صهیونیستی به شهر تهران که منجر به افزایش غلظت آلایندهها و آلودگی هوا در پایتخت هشدار داد و از شهروندان، به خصوص گروههای حساس، درخواست کرد تا حد امکان از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.