جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۲۸

مسمومیت 8 نفر در یزد بر اثر گازگرفتگی

 مسمومیت 8 نفر در یزد بر اثر گازگرفتگی
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: در پی سردی هوا و توجه نکردن به هشدارهای ایمنی در بازه زمانی شبانه‌روز گذشته در این استان، 8 نفر در 2 حادثه جداگانه دچار گازگرفتگی و مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن شدند.