استاندار هرمزگان از آغاز اقدامات جدید برای ساماندهی عرضه سوخت در استان خبر داد و گفت: با اخذ مجوزهای قانونی، خودروهای سیار سوخترسان در بندرعباس، قشم و کیش بهکارگیری خواهند شد و همزمان برنامه افزایش جایگاههای سوخت و توسعه حملونقل عمومی در دستور کار قرار گرفته است.