هر شب میزبان ۳۰ نفر از افراد بیسرپناه در گرمخانه شهرداری گرگان هستیم
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: به طور متوسط در هر شب میزبان ۳۰ نفر از افراد بیسرپناه در گرمخانه شهرداری هستیم که پیشبینی میشود با شروع فصل سرما بر تعداد آنها افزوده شود.