سخنگوی دولت در واکنش به اعتراضات صورت گرفته در روزهای اخیر در برخی از دانشگاههای کشور گفت: عصبانیتها را درک میکنیم، اما باید به سمت گفتوگوی مؤثر حرکت کنیم. گفتوگو و عقلانیت راهحل است، نه عصبانیت، خشم و پرخاش. باور داریم که نه علم و نه شنیدن صدای معترضان نباید تعطیل شود.