رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با اشاره به دو درخواست کلیدی بازار سرمایه اظهار داشت: یک درخواست ما، تشویق شرکتهای بزرگ به عرضه در بازار سرمایه است؛ به نحوی که شرکت ملی نفت ایران بتواند مشابه الگوی «آرامکو» سهام خود را در بازار عرضه کند. درخواست دیگر هم، آمادگی سازمان بورس برای اجرای دستورالعمل ساماندهی سهام عدالت است که امیدواریم تا پایان تابستان جاری به مرحله اجرا برسد