نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: چرا حق دشت کاشان از آب زایندهرود بهطور کامل پرداخت نمیشود؟ تخصیص ۱۳۳۰ لیتر بر ثانیه از محل آب زاینده رود که مصوب وزارت نیرو برای دشت کاشان است، کجا و تخصیص حدود ۳۸۰ لیتر بر ثانیه کجا؟ چند بار باید شاهد فرو نشستها در کاشان، آران و بیدگل باشیم؟ مناطقی چون طاهرآباد و ابوزیدآباد چند بار باید تجربه فرو نشست را داشته باشند؟