صدور پروانه فعالیت بیمارستان کیش پس از سه دهه؛ گامی راهبردی در ارتقای خدمات سلامت جزیره
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام صدور پروانه فعالیت بیمارستان کیش پس از بیش از ۳۰ سال گفت: با اخذ این مجوز و افزایش چشمگیر حضور متخصصان، کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی مردم افزایش مییابد.