ایران از برادران همسایه خود میخواهد نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمینهایشان بیرون کنند
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از کشورهای همسایه خواست نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمینهای خود بیرون کنند زیرا به گفت وی چتر امنیتی که آمریکا سالها آن را تبلیغ میکرد، اکنون آشکار شده که پر از حفره است.