یک فعال سیاسی اصلاحطلب گفت: امیدواریم مسئولان نظام درباره صدا و سیما و برنامههای سیاسی آن یک نگاه کارشناسانه جدید داشته باشند، اگر رویکردهای صدا و سیما مناسب است، آن را تقویت کنند و اگر مناسب نیست، حداقل تعدیل کنند یا به آنها بگویند مسیر خود را اصلاح کنند. قرار نیست در کشور یک دولت مستقر باشد و یک دولت دیگر هم به نام صدا و سیما در مقابل آن فعالیت کند. این منطقی نیست. یک کشور نباید دو دولت داشته باشد.