سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه «حق رهبر انقلاب شهادت بود»، گفت: اجازه بدهید در تلویزیون افراد مختلف بیایند، صحبت کنند، ایران متعلق به تک تک همه مردم ایران است. گر خبثاء را کنار بگذاریم دیگرانی هستند که گلایه دارند نوجوانان و افرادی هستند که گلایه دارند اما امروز همه دور پرچم جمع میشویم فهم مردم ایران، دعای امام و شهیدان و امروز دعای رهبر شهیدمان پشت سر ما است. من بغض در گلو دارم اما بغضمان را میخوریم و روزی که به پیروزی رسیدیم آن روز عزاداری میکنیم.