نماینده علیآباد کتول، با اشاره به تکرار آتشسوزیهای گسترده در جنگلهای شمال و زاگرس، گفت: علاوه بر عوامل طبیعی، کمبود تجهیزات، تصمیمگیریهای دیرهنگام و نبود برنامهریزی میانمدت و بلندمدت در سازمان جنگلها، سبب تشدید خسارات شده است. او خواستار تشکیل جلسه نظارتی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و ارائه گزارش دقیق درباره اقدامات انجامشده شد.