آسیب به منافع آمریکا با تعرض به تاسیسات نفتی ایران
یک کارشناس ارشد انرژی گفت: در حال حاضر، نفت به بیش از ۱۰۰ دلار رسیده است، بنابراین بنظر نمیآید تعرض به تاسیسات نفتی ایران در راستای منافع امریکا باشد، بعبارت دیگر مضرات این اقدام بیش از منافع آن خواهد بود.