بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران طبق اعلام سفیر ایران در مکزیک، آقای ابوالفضل پسندیده، باید در روزهای بازیهای خود به ایالات متحده وارد و در همان روز خارج شوند. این تیم در تیخوانا، مکزیک مستقر خواهد بود و مجبور به انجام سفرهای رفت و برگشت در روز مسابقات است.