سیلاب در ایذه به هزار واحد مسکونی را آسیب وارد کرد/ جانباختن پنج نفر در ایذه و باغملک
استاندار خوزستان از آسیبدیدن یکهزار واحد مسکونی در شهر و روستاهای ایذه بر اثر سیلاب ناشی از بارندگیهای اخیر خبر داد و اعلام کرد: پنج نفر در شهرستانهای ایذه و باغملک جان خود را از دست دادهاند.