آغاز عملیات اجرایی طرح میانمدت انتقال آب شرب به رامهرمز با حضور وزیر نیرو
با حضور عباس علی آبادی، وزیر نیرو، عملیات احداث آبگیر و اجرای طرح میانمدت انتقال آب شرب از سد جره به شهرستان رامهرمز آغاز شد تا تنش آبی این شهرستان و ۱۲ روستای تابعه برطرف شود.