پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۰۹

مسمومیت 11 نفر با گاز مونوکسیدکربن در گرمسار و دامغان استان سمنان

 مسمومیت 11 نفر با گاز مونوکسیدکربن در گرمسار و دامغان استان سمنان
جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با صدور اطلاعیه‌ای به مسمومیت 11 نفر بر اثر گازمونوکسیدکربن در این استان اشاره داشته و در این رابطه اعلام کرده است: بر اثر وقوع 2 حادثه گازگرفتگی به صورت جداگانه در استان سمنان، 6 نفر در شهرستان گرمسار و 5 نفر در شهرستان دامغان، راهی بیمارستان شدند.