پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۴

تحریم برای اکثر مردم، لعنت است/ با این فرمان به جایی نمی‌رسیم/ با برخورد و تهدید و نصیحت هیچ اقتصادی در دنیا بهبود نیافته است

 تحریم برای اکثر مردم، لعنت است/ با این فرمان به جایی نمی‌رسیم/ با برخورد و تهدید و نصیحت هیچ اقتصادی در دنیا بهبود نیافته است
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این آقایان که می‌گویند تحریم‌ها نعمت است برای برخی‌هایشان تحریم خیلی خوب است و برخی‌هایشان هم کاسب تحریم هستند و برخی از این آقایان جای خوش نشستند و زندگی خوب دارن؛ مسافرت‌هایشان مرتب است برای آن‌ها تحریم خوب است اما برای درصد بالایی از توده مردم که زیر خط فقر زندگی می‌کنند و سفره‌هایشان روز به روز تنگ‌تر می‌شود و فشار بر آن‌ها زیادتر می‌شود، تحریم لعنت است، در واقع برای اکثر مردم لعنت است.