معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بر علیه کشورمان و بر اساس تصمیم اتخاذ شده و با تأیید استاندار هرمزگان، از روز یکشنبه 10 اسفند ماه سال جاری تمامی دستگاههای اجرایی این استان تا اطلاع ثانوی با استفاده از ظرفیت دورکاری به فعالیتهای خود خواهند پرداخت.