مسمومیت ۱۱ کارگر در فردیس بر اثر نشت گاز مونواکسیدکربن
رئیس مرکز اورژانس پیشبیمارستانی البرز از مسمومیت ۱۱ نفر در شهرک صنعتی زیبادشت فردیس بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن خبر داد و گفت همگی مصدومان توسط تیمهای اورژانس در محل درمان یا به بیمارستان منتقل شدند.