پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۲۹

جان‌باختن 4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در خراسان جنوبی

 جان‌باختن 4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در خراسان جنوبی
معاون فنی و عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن ناشی از استفاده از بخاری بدون دودکش، 4 نفر در یکی از منازل مسکونی اسلامیه فردوس، جان خود را از دست دادند.