سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با وجود افزایش سقف وام ودیعه مسکن به ۳۶۵ میلیون تومان در تهران، اقساط ماهانه حدود ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی این تسهیلات (با سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه) عملاً از توان خانوارهای کمدرآمد خارج است و مستأجر را در شرایطی قرار میدهد که نمیتواند همزمان اجاره، قسط و هزینههای جاری زندگی را پرداخت کند.